amandaliredtornlof

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Amanda Lired - 6 augusti 2014 22:00

Nu kommer info inlägget som jag lovade i tidigare inlägget. Jag tänkte dela upp det i några olika"kategorier". Vi kan börja med kategorin, familj och vänner: Jag har en familj (såklart) den består av min lillebror(axel) min pappa(Peter) och min mamma(jeanett). Vi bor i ett radhus i en kommun utanför Stockholm. Vi har bort här sen jag var 6 månader gammal det vill säga nästan hela mitt liv. Vi har ett landställe på värmdö som vi delar med resten av min släkt på pappas sida. Vi brukar åka till Turkiet ca en gång om året och det har vi gjort i fem år nu. Ja det var väll lite ointressant fakta om min familj.
Mina vänner har jag många men dom som jag står närmast är Elin, elin, Susanne, Tilde och Kanka. Det är bog dom som ni kommer få läsa mest om här:)
Allmänt om mig: Jag är en 14 årig tjej som rider och tränar gymnastik går i skolan och har väll ett vanligt tonårsliv men kanske med lite för mycket åsikter om andra får bestämma;).
Jag rider på tyresö ridskola en gång i veckan och är också med i ponnylagen. Jag sköter en ponny som heter minty fyra-fem dagar i veckan. Så mestadels av min tid tillbringar jag i stallet. Annars så tränar jag gymnastik fyra dagar i veckan och sköter skolan när det inte är lov.
Djur: Ja som sagt så sköter jag ju en ponny vid namn minty men annars så har jag också en halv häst som heter datavs (datze). Hemma har jag två marsvin som heter Pluto och Batman. Vi har också en katt som heter tiger och fiskar. Utöver det så har vi som en halvhund/lovhund som heter Nisse. Ja det var väll det.
Hoppas ni stannar här och tycker om det som skrivs:)
Juste jag fotar mycket också!

Minty och Nisse får bara bilderna i detta inlägg!

Av Amanda Lired - 6 augusti 2014 19:49

Hej, det är Amanda och det är jag som kommer att blogga här på denna blogg. Den kommer att vara mycket om min vardag Ups and Downs och helt enkelt om vad jag håller på med. Det kommer att komma upp ett inlägg där jag kommer berätta mer om mig själv. Detta kommer mest vara för att berätta för er varför jag skapar bloggen. Som sagt var är det mest för att skriva om min vardag. Men jag kommer också att ha hiss/diss ibland och även lyx vs budget. Så att säga kommer bloggen vara som en gott och blandat påse med något för alla!

Första bilden på denna blogg får bli en på mig själv:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards