amandaliredtornlof

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 23:18

Japp som rubriken låter så ska jag ta och gå och lägga mig nu. Jag är så extremt trött så det är helt sjukt att jag kan vara så trött. Men om jag går och lägger mig nu så kanske jag är piggare imorgon? Imorgon kommer det vara en dag då jag kommer att ha helt fullt upp. Först så kommer jag att fixa lite blogg stuffs och sen så kommer jag att jogga och sen sticka till hästen sedan fixa iordning lite hemma oså. Och nu blev det ett litet tjatigt inlägg men det får ni stå ut med;). Juste! Om ni sprider blottar så kommer ni ha en chans att vinna en shoutout av mig på instagram där jag heter Amandalired och jag har 681st följare. Om ni har spridit så får ni kommentera klar och så får ni vänta och se ifall att ni vinner:)

Detta är nog en av mina absoluta favoritbilder av alla bilder jag har någonsin haft. Och jag förstår inte varför men jag älskar den.:)

Fan

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 20:29

Skit också jag hinner inte jogga ikväll... Åå jag har ju planerat det men jaja om jag gör det imorgon bitti då hinner jag iaf;). Nej men då ska jag faktiskt göra det på riktigt. Nu kommer bilderna på kläderna jag har köpt senaste dagarna:)

Crop top-hm-50kr
Shorts hm-100kr

Linne-hm-100kr
Shorts-lager 157-50kr

Och sist en långklänning från lager 157 för 50kr:)

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 17:56

Nu kommer endast två av fyra saker jag köpte upp. Shorts-lager 157-50kr
Crop top-hm-50kr

Seg

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 16:59

Idag har jag varit feet lat förutom nu när jag har varit på hemligt uppdrag som ni kommer att få veta mer o. Så småningom så det är bara att vänta och se. Men åter till ämnet. Idag her jag varit ällmänt trött och inte orkat göra särskilt mycket men så är det iaf ibland. Men jag ska faktiskt gå ut och springa sen efter maten och sen lägsta upp ett inlägg vid 18 och även fixa till blogg headern. Så vi hörs väll vid 18;)

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 15:21

On the road again. Och gissa vad jag ska göra:)

Av Amanda Lired - 13 augusti 2014 10:34

Idag så drog jag av en riktig jäkla sovmorgon och vaknade inte förens nu kl 10:30. Men jaja det kan vara skönt att sova ut ibland också. Men jag har också lite dåligt samvete då jag igår kväll lovade mig själv att kliva upp tidigt dom få dagarna av sommarlovet som är kvar så att jag kan ta tillvara på dom till Max. Idag så är det inte så mycket som kommer att göras mer än att städa. Ovh gå ut med hunden kanske också jogga en runda ikväll ifall det hinns med. Juste! Jag ska fota sakerna som jag köpte och även fixa till det sista på headern så att den kan komma upp:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards