amandaliredtornlof

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 22:45

Till träning när det är kallt:)

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 21:02

Gjorde nyss klart en halvtimmes lång Pw med Nisse. Och både han och jag är riktigt trötta då vi han med att gå 4km. Det tycker jag faktisk att det är bra. Imorgon blir det att jogga/gå ca 2 kilometer på morgonen och sen träna på utegymmet en stund. Men det kommer även en ny header och design till bloggen imorgon någon gång. :).
Vi hörs:)

Juste jag ska till hästen imorrn eftermiddag också. Och på tisdag börjar äntligen ridningen<3

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 18:54

Det blev en mini shoppingrunda i port 73. Och även ett snabbstopp i tyresö centrum. Det kommer att komma bilder på vad som är köpt också men det får bli imorgon. Juste ikväll kommer hästoutfits inlägget ut:)

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 16:18

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 11:06

Hejsan hoppsan lilla loppa! Idag är det söndag, eller? Haha håller inte riktigt kåll på dagarna nu på sommarlovet. Men det är så det ska vara. Idag så sticker jag och mamma till port 73 ifall att det hinns med. Men sen när jag kommer hem så ska jag försöka fota lite olika outfits. Och sen träna Nisse på olika knepiga svänger och även försöka få axel att hjälpa mig att träna bort hans skällande när andra än han får göra saker. Det kommer bli väldigt svårt att göra då han e så pass gamal och han har så mycket vall i sig. Men jag känner ändå att det är värt ett försök!
Jag uppdaterar er mer under dagen för nu ska jag lägga mig i hammocken och sen gå och bada!

Min älskade hammock<3

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 00:28

Hästens outfits kommer nu:)

Skogsturen? Använd reflex så syns du:)

En outfit jag tycker är snygg på träning:), kommer matchande till ryttaren.

Av Amanda Lired - 10 augusti 2014 00:04

Ja så blev det. Vi la oss och kolla på shrek i sängarna nu här vi tolv tiden så det kommer väll antagligen ett till inlägg ikväll. Tror att det kommer bli en-flera ridoutfits inspo inlägg. Men det är väll kul? Fick ju en del respons på mina senaste inspo inlägg. Och nu när det vankas höst och vinter om några månader så blir det väll bra
Med lite inspo till vad man kan ha på sig för att hålla både sig och hästen varma eller att ha på träningar när man vill se lite extra vårdad ut?;) ja men det får väll bli att göra nu? Så hörs vi:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards