amandaliredtornlof

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 17:15

Haha vad hände här? Jag ritade och inte vad som helst utan en unicorn med grön päls, lila man och rosa horn. Haha asså vad hände? Jag ritar aldrig och när jag ritar så ritar jag något seriöst men vafan hände? Det är väll så det blir när man måste använda fantasin? Haha men nu ska vi åka och köpa pizza eller jag ska ta pasta carbonara. Men vi hörs sen my loves<3

Min fina unicorn:P

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 14:45

Jag har så extremt tråkigt just nu så det finns inte! Jag har absolut noll att göra förutom att bada och ligga i hammocken. Ojoj vad kul va? Eller inte. Jag är sån som person som alltid vill ha något att göra eller ha något på g, så det här med landet är inget för mig. Tanken var att mamma skulle komma ut och hämta mig så skulle vi åka till port 73 imorgon och fixa lite saker inför Turkiet. Och även ha en liten "tjejkväll" hemma bara hon och jag. Men det kommer antagligen inte att bli så... Då hon har jobbat natt och sa att hon var trött. Jag förstår henne på sätt och vis men sen så blir jag ändå irriterad då jag blir fast här... Jippie. Men jaja bara att ta nya tag och försöka fantisera på något att göra... Med fantasin som jag knappt har kvar känns det som ibland:/.
Men vi hörs senare:)

Jag saknar min sessa:'(

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 12:29

...kom inte med i förra inlägget så här kommer den. :)

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 12:27

Hej jag tänkte att jag kanske skulle börja ha tider som det kommer ut inlägg på. Men först tänkte jag fråga er om ni tycker det verkar som en bra ide eller om ni vill ha som nu att det bara kommer ut lite random när jag har tid att skriva? Vad vill ni, kommentera:)

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 10:04

Skönaste dagen på veckan. Även fast att det är lov. Haha känns som att jag skriver det varje dag men jaja. Sitter på landet nu så jag har inte internet överallt. Men kommer försöka att uppdatera så mycket som går! Jag ska gå och bada nu om nårra minuter. Men annars så händer det inte så mycket här ute. Juste vi håller på att bygga här också. Men vi hörs!

Av Amanda Lired - 9 augusti 2014 00:15

Ligger i min säng på landet nu och kollar på frost med en del av släkten. Godnatt<3

Bilden säger sitt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards