amandaliredtornlof

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Amanda Lired - 11 augusti 2014 22:49

Ikväll fick det bli filmmusik med bästa. Och just idag fick det bli lilo och stich. Åå vad jag älskar den filmen jag har allid tyckt om den filmen men nu är det ett tag sen jag såg filmen. Men jag älskar den lika mycket ändå<3 Och Disney filmer blir man aldrig för gammal för att se<3 Men nu ska vi se denna så hörs vi kanske senare:)

Av Amanda Lired - 11 augusti 2014 19:10

Nu e jag hemma igen efter en eftermiddag på språng. Vi red ut på datze och sen åkte vi till centrum där jag fixade en bok det blev som alla andra the foult in our stars. Eller förr eller senare exploderar jag. Och även en knallrosa crop top. Men uppdaterar mer ikväll då Elin börjar bli irriterad. Men försöker mer sen.

Av Amanda Lired - 11 augusti 2014 13:55

Stallet och centrum nu, det blev centrum iallafall men det fick bli omvägen hem från hästen. Dagens ridoutfit blev blå strumpor blå piké och tröja röda ridbyxor hunters och hjälm såklart:) men det kommer en nog en bild på vad jag har på mig när vi sticker till centrum också.
Bloggens header kommer upp ikväll också. Spännande?;)

Älskar att ljuset täcker det av mina ögon som är mindre än det andra:)

Av Amanda Lired - 11 augusti 2014 12:12

Idag fick det bli en soffhängar dag fram till i eftermiddag då vi ska till hästen. Jag skrev ju att jag skulle åka till centrum med Elin idag men det blev nt så då hon inte hade ngt busskort och hennes pappa inte kunde skjutsa. Men det är sånt som händer och då kanske jag hinner fixa en header. Eller vad tror ni? Jag skulle också kunna fota kläderna som jag köpte igår? Men det gör jag ikväll Isånafall. Annars så är det en sån där rainy dag som man bara vill mysa ner sig i soffan eller sängen på och kolla på film och äta godis. Så det ska jag nog göra eller kolla på någon bra serie eller läsa bloggar.
Jag har faktiskt längtat lite efter en sån här dag, visst är det mysigt med sol bad och värme men ibland är det skönt om det bryts lite mönster med en eller två små regniga och mörka dagar.
Vi hörs senare för nu ska jag kolla på film och käka godis;)

Imorgon är det ridning igen, hoppas på finaste<3

Av Amanda Lired - 11 augusti 2014 10:50

Här kommer några inspo outfits att ha på sig i höst(om man tycker det är snyggt såklart). Jag städar rummet nu och ska möta upp Elin i centrum vid ett och så ska vi köpa lite saker till Turkiet innan vi sticker till hästen:)

En snygg vanlig typ lite Classy outfit:)

Väldigt vanlig och enkel outfit men ändå snygg:)

Ungefär såhär kommer jag se ut när jag går till och från stranden i Turkiet om en vecka:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards