amandaliredtornlof

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Amanda Lired - 7 augusti 2014 23:39

Ja jag tänkte gå och lägga mig nu då jag ska upp ganska tidigt imorgon och klockan börjar ändå bli rätt så mycket. Men imorgon så ska jag trimma datze lite på banan och se om vi får något resultat av vårt "frihetsdressyrande". Men det hoppas jag!

Denna bild är tagen på ett av våra bättre pass då han lyssnade på förhållningen också och inte bara framåtdrivande hjälper. Ja sen så tänkte vi ju åka ut till landet imorgon också när mamma har åkt till jobbet så vid 20 någon gång:). Det kommer ett tidsinställt inlägg med en outfit jag skulle kunna ha på mig i höst och tycker är snygg. Eller om det är flera. Men vi hörs imorgon annars!

Av Amanda Lired - 7 augusti 2014 17:57

Ja då bär det av hemåt efter att ha tagit hand om den andra hästen idag. Det blev så att jag red i eftermiddags och då satt jag på finals och efter det så fick det bli raka vägen till datze för att ta han dom honom. Men idag red jag honom inte utan tränade mer "frihetsdressyr", eller vår grad av det. Man skulle väll mera kunna säga att det är för att få bättre kontakt senare uppe på hans rygg.

Påväg att släppa ut:)

Av Amanda Lired - 7 augusti 2014 14:14

Som rubriken lyder är det det som jag har sysslat med idag. Just nu är det mercitta och tequila som badas. Annars så ska jag antagligen rida om ca en h och hjälpa till att ta in hästar:).

Mercitta till höger och tequila till vänster:)

Av Amanda Lired - 7 augusti 2014 06:52

Hej och godmorgon mysigaste torsdags morgonen på länge! Den är så mysig för att det ösregnar här ute och det har det gjort hela natten, mysigt! Jag älskar mornarna när det regnar ute. Det är så himla mysigt. Aja leev it. Annars så är det fult upp sticker vid stallet 7:10 idag sen cyklar jag hem åker åker till datze och kanske lager 157 för att hämta hem lite goodies;). Hörs sen nån gång under dan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards